Every journey begins with a single step.


This is my entry for Crazy Amigo Challenges. The theme is proverbs and sayings. This is also the number 100 entry on my blog. One hundred messages ago my art journey started with a single step. So that's a great saying for the CA Challenge and for my personal challenges. / Dit is mijn bijdrage voor CAC. Het thema is spreekwoorden en gezegden. Dit is ook mijn 100ste bericht op mijn blog. Honderd berichten geleden begon mijn creatieve reis met een enkele stap. Dus "iedere reis begint met een enkele stap" is een goed gezegde voor CAC en voor mijn persoonlijke uitdagingen.

11 opmerkingen:

  1. Een waar gezegde, die je mooi hebt verbeeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful piece. I love the background and that the piece so related to your personal journey. Great job.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Congratulations on 100 beautiful posts!

    I really love those little flowers sprinkled in the background. They just speak to my heart, they look so cute and cheerful!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. love your use of vintage images on your great art and thanks for your great comment on my blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je 100ste bericht!
    Mooi kaartje weer en een waar gezegde.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi, en super gezegde. Gefeliciteerd met je 100ste post.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo José,
    leuk om jou en je zeer creatieve blog te leren kennen! :)
    Ik heb veel bewondering voor al die kunstwerkjes die zovele dames - onder wie jij dus ook - tevoorschijn toveren en ik wilde wel iets meer tijd hebben om het ook te leren!
    Ik kom nog terug, hartelijke groeten,
    Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Your ATC is just gorgeous! Congrats on your 100th post!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. You are making great tiny art. Thank you for stopping by and leaving a comment.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gorgeous! And congrats on your big step in your journy!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Congrats on your 100th post - a milestone achievement. Great atc to celebrate.
    Ros

    BeantwoordenVerwijderen